SÜTI (COOKIE) ÚTMUTATÓ
Ez az oldal a könnyebb kezelhetőség érdekében sütiket (cookie-kat) tartalmaz. A sütik szükségesek weboldalának optimális használatához. Segítenek általános használati statisztikák rögzítésében, valamint olyan információk tárolásában, amelyek lehetővé teszik bizonyos szolgáltatások, például a járművek összehasonlítása funkció használatát.Ezek a sütik nem tartalmaznak beazonosítható személyes adatokat. A sütikkel kapcsolatban további információkat olvashat a következő oldalon: Adatvédelem.

2017. 02. 20.

Ford Mustang - virtuális valóság 360 fokos nézetben

40 évvel ezelőtt született egy film, ami legendává vált az autórajongók körében: egy autóversenyző végigszáguldott Párizson, hogy találkozzon rég látott szerelmével. A Ford az új Mustang főszereplésével most újra leforgatta a “C’était un Rendez-Vous” című, 9 perces rövidfilm modern változatát – méghozzá 360 fokos virtuális valóság technológiával.



Az eredeti, 1976-os film – Claude Lelouch francia rendező alkotása – egy vakmerő száguldást örökített meg a hajnali párizsi utcákon. A Ford globális ügynöksége, a GTB és a Lelouch közös munkájával elkészített “Re-Rendez-Vous” változat sztárja a Mustang, ami ugyanazt az útvonalat járja végig, így a filmben újra feltűnik a Diadalív, a Szent Szív Bazilika és a Montmarte. A remake-ben azonban ezúttal egy nő vezeti az autót.

“A hideg futkosott a hátamon, amikor újra a lökhárítóra szerelt kamerán keresztül láthattam a ‘C’était un Rendez-Vous’ teljes útvonalát,” mesélte Lelouch. “Ám a 360 fokos látószögnek és a virtuális valóságnak köszönhetően mégis más, újszerű lett az egész.”

Komoly kihívást jelentett, hogy a filmkészítők tökéletesen újra akarták láttatni az útvonalat, pedig egyes helyszínek azóta már el is tűntek. A hamarosan bemutatott “Re-Rendez-Vous” változatban első ízben lesz követhető az útvonal madártávlatból is, valamint 360 fokos nézetben, mobil eszközökön és virtuális valóság headsettel.

“A Mustang a vezetés izgalmának és szabadságának szimbóluma. Lelouch kultikus filmjének újraalkotása tökéletes alkalmat kínál ahhoz, hogy egy új közönség is megismerhesse ezt a szellemiséget,” vélekedett Györke Orsolya, a Ford Magyarország PR igazgatója.


Az új klipben szereplő Ford Mustang egy 5,0 literes V8-as Fastback változat. A legendás modell kabrió kivitelben és 2,3 literes EcoBoost motorral is megvásárolható. A modell 2015-ös bemutatása óta a magyar vásárlók több, mint 200 darabot rendeltek meg.


>>FORD MUSTANG modellek megtekintése








Márkakereskedésünk hírei