Változások a Ford Magyarország managementjében

Azon túl, hogy a világ számos részén sokáig ez a két márka képviselte az amerikai életérzést, az „amerikai álmot”, a két vállalat ezúttal technológiai együttműködést is kötött: a Coca-Cola PlantBottle Technológiája™ túllépett az élelmiszercsomagoláson, és immár a Ford is alkalmazza, az amerikai Fusion Energi hibrid tesztpéldányaiban ezzel a technológiával készítik az üléspárnákat, az ülések hátoldalát, a fejtámlákat és az ajtópanelek betéteit.
A Coca-Cola 2009-ben mutatta be a PlantBottle Technológiát™, vagyis a legelső, teljes egészében újrahasznosítható PET palackot, ami részben növényi alapanyagokból készült. Azóta 18 milliárd PlantBottle csomagolású terméket hoztak forgalomba 28 országban, amivel több, mint 400 000 hordónyi olaj felhasználását lehetett kiváltani. A PlantBottle PET palackok akár 30%-ban növényi alapanyagokból készülnek. Ezzel az üdítőipari világcég jelentős lépést tett az újrahasznosítható anyagok alkalmazásáért, amellyel a petróleumszármazékok és más fosszilis anyagok használatát lehet lényegesen csökkenteni.
A Ford, amely maga is élen jár az újrahasznosítható alapanyagok és megújuló erőforrások felhasználásában, ,és az ezt elősegítő technológiák fejlesztésében együttműködésre lépett a Coca Cola-val, és ugyanazt az üdítőgyártó által kidolgozott PlantBottle technológiát alkalmazza az amerikai Fusion Energi belső terének kialakításánál, amellyel az újrahasznosítható PET palackok készülnek.
A két ikonikus cég közösen mutatta be múlt pénteken azt az autót, amelynek belső tere, így az üléspárnák, az ülések hátoldala, a fejtámlák és az ajtópanelek betétei is a Coca-Cola PlantBottle Technológiájával készültek. A Ford Fusion Energi nevű tesztautót a Los Angeles-i Auto Show-n mutatják be a nagyközönség előtt.
A kezdeményezést a WWF (World Wildlife Fund) is támogatja, arra bíztatva a nagyvállalatokat, hogy keressenek alternatívákat a fosszilis anyagok kiváltására.